Anyai hitvallás |
![]() Hiszem, hogy így, együtt, a Kettõt Egybe téve, vagyis úgy, hogy a nõ ne csak nõ és a férfi ne csak férfi legyen, hanem mindnyájan egyek legyenek, így, együtt, ebben az unio mystica-ban, a teremtés mágikus középpontjában, a teremtés királyaként és királynõjeként, a Mennyek Országának (A teremtés-megismerés és kiegyenlítõdés által újjászült, újjáteremtett, megváltott, abszolút lét-állapotnak: életörömnek, egészségnek, boldogságnak és bõségnek!) uralkodói és örökösei. Hiszem, hogy a Szeretet által kifinomult Fényben és a Fény által megerõsödött Szeretetben, együtt, egységben, a lét felemelkedését és a megváltás egyetemes mĂ»vét szolgálja az egymást kölcsönösen megtermékenyítõ férfi és nõ. Az életadás teremtõ aktusában újjászületve, természet- és isten-közelben, harmonikus kiegyenlítõdési készségben, nyíltságban és éberen élve, teremtõ isteni imaginációjuk birtokában, együtt képezik a mindenkori Embert, szent, életfakasztó és megváltódva-megváltó szövetségben az Úrral: a legfõbb törvénnyel, a Föld benépesítõiként és birtokosaiként. De nem gyarló rablókként, kifosztó, korrupt zsákmányolókként, hanem a természet rendjére vigyázva, annak gyümölcseit ápolva, szépségeit megõrizve. Hiszem, hogy a nõk (az anyák) teremtõ életképzelete százszor, ezerszer erõsebb a férfiakénál, mert alapvetõen más: nem dolog- és tárgy-centrikus, nem forma-centrikus, hanem sokkal finomabb, érzékenyebb, személyek, érzés-, hangulat-, és kedély-állapotok felé orientált, és mássága épp a finomságában, a gyöngédségében, érzékenységében, a szeretet mindent átható erejében rejlik. Jaj annak a nõnek, akinek a szeretete nem elég éber, nem elég tiszta, akit a spirituális memóriájában rejtõzõ, az anyai ági felmenõi által megoldatlan, feltáratlan, kiegyenlítetlen feszültségei, vágyai, hangulatai, érzelmei, ambíciói, csapongó ötletei és gondolatai, képzetei újra és újra megzavarnak, elsötétítenek és megvakítanak, megsüketítenek és lebénítanak. Jaj annak a családnak, amelyben, az anya kábultságban, agresszivitásban (félelemben) ébertelenségben, tudatlanságban (szellemi tájékozatlanságban, áttetszõ egzisztencia nélkül) tévelyegve, negatívan képzeleg, szorong és görcsöl, neheztel és vádaskodik, zsémbel és lázad a sorsa ellen. Jaj annak a párkapcsolatnak, amelyben nincs élet, nincs gyermek, nincs áldás. Nincs egészség, nincs öröm, nincs fejlõdés, nincs megújulás, nincs boldogság. Nincs kreatív konfrontáció, õszinte feltárulkozás és megbocsátás. Hiszek a teremtéssel való éber, felelõsségteljes és szabad kollaborációban. Hiszem, hogy kauzális önismeret birtokában, anyjával, anyósával és nõi rokonaival, valamint a külvilággal éberen megharcolva, központi, családi tĂ»zhelyet õrzõ helyét, éber személyi (teremtõ istenanyai) önazonosságát az otthonában megtalálva, a megváltás személyes és egyetemes mĂ»vében részt véve, egyetlen nõ sem válik pusztán a biológiai-természeti lényének, fizikai termékenységének, fogamzó képességének kiszolgáltatott tehetetlen szülõedénnyé. Hanem anyai önkiteljesedésében, személyi méltóságában szabad emberként élhet és alkothat. Olyan bölcs nagyasszonnyként, aki, három-négy gyermek egészséges, természetes és a Ritmus és Ciklus valamint a többi egyetemes törvénynek megfelelõ életre hozatala után, anélkül, hogy védekeznie kellene a biológiai fogamzási képessége ellen, annyi gyermeket hozhat a világra, amennyivel anyai hivatását, a többi életfeladatával összhangban kiteljesítheti. Hiszem hogy egykézve, kétkézve, az anyaság egyetemes lételvével való harmóniába kerülés, az isteni szeretet realizációja nem érhetõ el, de három-négy, sõt akár tíz gyermekkel sem, ha nincs hozzá szellemi tudatosság, a szellem primordiális rendjébe ágyazott, felelõsségteljes, kultikus életrend, nincs õszinte megváltozási elszántság, õszinte odafigyelés és türelem a szülõk között, nincs közös elhatározás egymás szellemi fejlõdésének az elõsegítése érdekében. Ha nincs a nõben teljes odaadási készség, a létrõl való éber, teremtõ képzeletének birtokában, pozitívan képzelegve és érezve, gondolkodva történõ, bátor, határozott kollaborációs szándék a benne lévõ és általa megnyilvánuló teremtõ isteni erõkkel. Ha nincs a férfiban elég finomság, elég tapintat és elég gyöngédség ahhoz, hogy fényével ne rombolni, hatalmaskodni, ne megsemmisíteni, hanem éber világosságot és fényt gyújtani akarjon a nõi tudattalan homályos alagútjaiban, de ugyanakkor mégis, határozottan, céltudatosan, megalkuvást nem ismerve, õrizni „az idegen betolakodókkal” (Értsd: az anyaságukat rosszul megélt, gondoskodói-gyámkodó szerepükbe beleragadt, aggódó nagyanyákkal, édesanyákkal és anyósokkal szemben! ) a család törékeny egységét, harmóniáját. Hiszem hogy valóban „ilyeneké” a Mennyek Országa, sírva kacagó, zokogva nevetõ, játszva tanuló és tanulva játszó gyermekeinké, azoké, akiknek szíve tiszta és elméjük nyitott, lelkük érzékeny, de befogadásra kész, testük egészséges, finom, de természetet szeretõ és kutató-keresõ szellemükkel az egész világot bejárják, képzeletben, vágyakban, érzésekben, anélkül, hogy értelmük határt szabna az álmaiknak. Olyanoké, akik nem félnek a sötétségtõl, mert bizalommal, örömmel, hittel teltek a valóság iránt. Olyanoké, akik még álmukban is készek hálát adni a boldogságukért, apró kis örömeikért, azokért a dolgokért, amelyekkel gazdagabbak lettek, a tévedéseikért, amelyekbõl tanulhattak, és bölcsebbek lehettek, a múltért és jelenért és a jövõért, mely tele van csodálatos vagy veszélyesen megrázó, de mindenképp, csak rájuk váró, értük keletkezett titkokkal és leleplezni valókkal. Hiszem, hogy szabad felelõsséggel, a teremtéssel (anyai mágikus élet-képzelettel) együttmĂ»ködve, az életadó, teremtõ szülõerõben bízva, annak szabad megnyilvánulását tudatos élet- és ét-renddel, mozgással, természet- és szellem- közelséggel lehetõvé téve, természetesen, a család melegében, az édes otthonban szülni, és az elsõ életjelet adó újszülött isteni mosolyában újjászületni a legnagyobb áldás, öröm és boldogság a világon. Hiszem, hogy az anyai ágon öröklõdõ spirituális romboló programokat feltáró, kauzális (Felelõtlen, szélhámos jóslatokba nem bocsátkozó! ) asztrológia a legtisztább, legegyértelmĂ»bb „használati utasítást” adja a nõk (leendõ anyák) kezébe a mágikus életképzeletüknek, ennek a mindmáig titokzatos, ismeretlen és rejtélyes, ám ugyanakkor mély fájdalmakat, szenvedéseket és szenvedélyeket õrzõ, csodafegyvernek a használatához. Ahhoz a fegyverhez, mely a legnagyobb csodára képes: életet adni és- ugyanakkor, megzavarodva, megsebezve, megtörve és megõrjítve, megvakítva és megfékezve, béklyókba verve a Lilith (Mint az Abszolútumot megzavaró, az abszolút létállapotából kimozdító, és ez által a teremtést kiváltó, egyetemes Fekete Lyuk, a másság utáni õssóvárgás! ) által megzavart, öncélú észlogika és a misztikus érzelgõsség: az elkábult és agresszívvé tett vágy- és érzés-, gondolat- és képzet-világ által, képes a legszörnyĂ»bb gyilkolásra és pusztításra. Hiszem, hogy az anyai boldogságnak nem szabhat határt a „szeszélyes véletlen”, a „kiszámíthatatlan”, „automatizmusokra korlátozott”, „biológiai reprodukcióra beállított” természet, hanem csakis és csakis a nõ mágikus, önmagát éberen, teremtõ felelõssége tudatában a teremtésnek odaadó egység-képzeleten múlik az életfakasztás, a gyermekfoganás és gyermekszülés, a kreatív, egészséges gyereknevelés és családanyaság. Hiszem, hogy a nõi test valamennyi funkcionális-mĂ»ködési zavara, betegsége és fejlõdési rendellenessége egy az egyben leképezi a (leendõ) édesanya szellemi-lelki struktúrájában (aurájában) található zavarokat, blokációkat és negatív feszültségeket. Hiszem, hogy ezek a negatív feszültségek, blokációk, zavarok az anyai ágon öröklött spirituális romboló programok (anyai õseink által megoldatlan életfeladatok) feltárását célzó személyi horoszkóp segítségével feloldhatók és meghaladhatók. Hiszem, hogy a pozitív, élet- és természet-centrikus mentalitás-váltás, a beavatási napló, a meditációk, valamint a horoszkópból kiolvasható életfeladatok tudatos felvállalására tett erõfeszítések (kauzális önismeret és önátalakítás) által az anya szellemében bekövetkezett tisztulás (Nõi mágikus tudattalanjának-életképzeletének a megtisztítása! ) pozitív változásokat, gyógyulást és helyreállt erõnlétet, életfunkciót eredményez a nõ fizikai testében: a méhben, a nõi anyamellben, petefészekben, a nõi reprodukciós-szexuális szervekben is, lehetõvé téve az egészséges magzatfoganást, várandósságot és természetes, könnyĂ», szövõdménymentes szülést és gyermekágyat. Hiszem, hogy a civilizált társadalomban elengedhetetlenül szükség van a nõi tudattalant feltérképezni, megtisztítani és átalakítani képes spirituális tudásra, a kauzális asztrológiára, mint szellemi önismereti tudományra, amely létrehozva és megerõsítve a nõk individuális, autonóm öntudatát, ugyanakkor felébreszti bennük az õsi gyermek utáni vágyat, a természetes szépség, kreatív szerelmi együttlét, gyermekgondozás és nevelés, harmonikus (többgyermekes) családi élet utáni vágyat. Annak a tudásnak a pozitív és negatív, de mindenképp bõséges anyai tapasztalatokkal rendelkezõ papnõjeként hiszek saját asztrológusi-tisztánlátói képességeimben, tudásomban, amely biztos, egzakt, személyre szóló feloldási lehetõségeket, éber tisztánlátói képességet ad a nõk kezébe családanyai életük jobbá: értékesebbé, kreatívabbá, kiegyenlítettebbé, harmonikusabbá, természetesebbé, örömteljesebbé, egészségesebbé, gazdagabbá, áldottabbá, boldogabbá tételéhez. Hiszem, hogy minden tudásommal, teljes elmémmel és minden erõmmel, képes vagyok az egyetemes megváltás mĂ»vében részt venni, egészséges családanyákat nevelni lányaimból, és egészséges családanyasághoz hozzásegíteni a hozzám forduló, tanácsot, útbaigazítást kérõ nõket, lányokat és asszonyokat, egy harmonikusabb, egészségesebb, és értelmesebb, új, jövendõ generáció létrehozása és felnevelése érdekében. Ámen. Szerzõ: Kozma Emõke |